woensdag 22 juli 2015

Veranda

Gisteren hebben Krin en ik eerst zitten overleggen. Er was toch een ws beertjes?
Waar is die nu, heb jij hem? Nee geen van twee. Patroontjes wel maar verder. Dus ga ik zelf proberen de beertjes in elkaar te zetten.

Maar ik wilde wel iets doen in de korte tijd van 2 uurtjes.
Na even denken en zoeken ben ik op een vogelkooitje gestoten. Van Jane Harrop, ik had daar al de 1:12 versie van gemaakt.
Maar de 1:24 versie lag er nog. Dus die heb ik gistermiddag in elkaar gezet. De 1:12 versie had ik bewerkt, dat wilde ik niet met de 1:24. Dus ik was redelijk snel klaar.

Verder had ik via marktplaats voor miniaturen een envelop gekocht met verrassingsinhoud.
Daar zaten ook mezenballen in. Ook leuk om te gebruiken. Die heb ik bij het vogelkooitje gelegd.
Weer een leuke vulling. Het vogelkooitje komt op de etagère te staan.
Het eerste werkstukje voor de etagère.



Het vogelkooitje van bovenaf.

En nog één van de voorkant.

Ik had eerst nog bedacht om eitjes in de kooi te leggen, er zat namelijk ook nog een nestje met eieren in de enveloppe, maar misschien leg ik die nog wel zo op de veranda.
Maar om nu het hele nestje erin te leggen, vond ik ook zonde, je ziet er dan niet veel van.

Nestje met eieren kun je overal vinden nietwaar, zolang er vogels zijn, zijn er eieren.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten