dinsdag 12 mei 2015

Veranda

De etagère krijgt zijn/haar vervolg.
Omdat mijn hand mij niet lief vond, moest ik stoppen met het rond buigen van het ijzerdraad en dus ook met het maken van de etagère.

Nu zou Krin, geen Krin heten als zij daar geen oplossing voor had.
Als ik nu alles buig....er een workshop van maak die je zelf moet solderen?

Dat is een prima idee, niet dat ik dat nu al gedaan heb.
Maar de spulletjes zijn in huis.....dus ik kan aan de slag.
Soldeerbout noem maar op, alles is in huis.

Wie weet van de week nog. Ik loop in ieder geval met de maandopdrachten redelijk netjes op schema.
Moet ik er wel bijvertellen natuurlijk dat ik toch diverse dingen al had en besloten had die te gebruiken.



Zoals je kunt zien.......een fikse beschrijving.... maar super duidelijk.

De eventuele vragen die ik krijg.....ach daar hebben we tegenwoordig wel mail of iets dergelijks voor toch?

Krin bedankt voor deze ws.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten