zondag 26 april 2015

Veranda

Het dak van de veranda had ik gehoopt af te hebben.

Maar na het werken aan het quiltje en de frivolité wilde mijn hand niet zo goed meer.

Als eerste moest er flink geschuurd gaan worden......dat werd hem dus niet.
En nu??

Dit is de bovenkant waar nog duidelijk de lijn op staat die nog geschuurd moet worden.

Wel gebeitst en ondertussen gezocht naar een acceptable oplossing.
Die heb ik ondertussen gevonden en komt in het volgende blog, van het dak, aan de orde.

De onderkant heb ik warm-wit gebeitst.......die wilde ik niet donker hebben.
Ook al weet ik niet of ik er nog iets van verlichting in wil hebben...een beetje licht effect moet er wel blijven.
En dat bereik ik niet als ik die ook donker beitst.


Deze kant is dus wel klaar.


En nu op naar de gevonden oplossing voor de bovenkant.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten