woensdag 1 april 2015

Veranda

De maand maart was bestemd voor het zitten in allerlei vormen.
Ik had al twee vormen en vind dat genoeg, er moet nog meer op de veranda komen als alleen stoelen.

Omdat ik al de 4 bistro stoeltjes heb, vond ik dat daar maar een tafeltje bij moest komen.
Nadat ik dat gemaakt had, kwam de hamvraag..............blank laten, alhoewel het tafeltje niet de zelfde blanke kleur heeft als de stoeltjes, verven of beitsen.
Het werd dus verven.
Ik heb voor een kleur combinatie gekozen die mij aan zonnig weer doet denken, heel vaak kom je bij mij geel tegen en in dit geval had ik heel sterk dat moet het niet worden.
Tegen de donkerder achtergrond van de muur, staat het geheel in deze kleur heel leuk.


Het komplete setje vanaf de zijkant gezien.


Vanaf de bovenkant.

Het was de bedoeling dat ik de ster zou verven, maar dat werd een kompleet rampenplan.
Uiteindelijk heb ik dat laten varen en heb ik van een kleur blauw, die het meest lijkt op de verf een ster geknipt.
De tafel nog een keer goed wit geverfd en toen de ster erop geplakt.
Snel opgeven is er bij mij niet bij, maar in dit geval............ helaas.
Gelukkig heb ik veel dingen die op de tafel kunnen zodat de vorm van de ster die niet helemaal is zoals die zou moeten zijn, minder opvalt.


Alle stoeltjes bij elkaar.

De meest linkse ligstoel gaat het schuurtje in, voorlopig.
Ik denk dat het anders zo vol wordt, dat er niets anders meer kan komen te staan.
Voorop de tafel heb ik al iets in gedachten.
Twee stoeltjes blijven bij het tafeltje en de andere twee krijgen  'íets' op de zitting.

Het projectdeel voor de maand april is iets maken in de trant van een tuinkastje, oppottafel, noem maar op.
Eens kijken wat ik hier mee kan.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Dat ziet er vrolijk uit Thea je terrasset. Laat de zomer maar komen...Jij bent er klaar voor.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen