zondag 19 april 2015

Nieuw blog erbij

Na het overlijden van onze hond Dusty ben ik een blog over hem begonnen.
Dat blog is af!
Geen capriolen meer. De dierbare herinneringen blijven.

Dusty!

Na de komst van Lara, ons zwarte mormel ben ik over haar een blog begonnen.
Heel veel capriolen, want ze vreet van alles uit.
Veel verhalen heb ik nog niets geschreven maar komen zullen ze.
Want er is veel te vertellen en veel foto's te laten zien.


Lara!

Al langer overwoog ik om een nieuw blog te maken met de handwerktechnieken, die ik ooit heb geleerd.
Geleerd en nog gebruik of weer gebruiken.

Veel van de gemaakte dingen zijn weg gegeven, of weg gegooid, van veel zijn foto's gemaakt.
Van sommige heb ik alleen de herinneringen hoe het eruit zag.


Kantklossen!

Een van de technieken, die ik beheers.

Gaan jullie mij volgen met de oude en nieuwe werkstukken?

Groetjes Thea


2 opmerkingen:

  1. Hoi Thea,
    Veel plezier met je zwarte mormel. Jammer dat Dusty er niet meer is.
    Wij hebben ook een nieuw mormel. Binky. Maar wel een leuk mormel!! Veel kantklosplezier.
    Lieve groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik ga je volgen, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen