maandag 2 maart 2015

Veranda

Samen met Krin heb ik vandaag weer een poosje zitten knutselen.
Beiden aan het jaarproject.
Ik ben nog steeds met de tegels bezig.........

Ik had een mooie grijze kleur gekocht.......die toen ik er eenmaal mee aan het werk was helemaal niet zo mooi was, maar erg donker.

Nu had ik wel erg verdund gewerkt maar mooi was het niet.
Er was nauwelijks een verschil tussen de 'ondergrond' en de tegels.
Dus een andere kleur gezocht.
Ik heb van de donkere kleur vergeten een foto te nemen.
Dus geloof me maar op mijn mooie ogen......het stond niet.
Ook de lichtere kleur heb ik erg verdund aangebracht.

Ondertussen ben ik bezig geweest met het vast maken van het schuurtje.
De buitenkant heeft een raam , met 'glas' , de zijkant heeft een nep deur.



De voorkant.



Hier staat de zijkant met de nep deur en de paal waarop het dak komt te rusten.

De binnenkant van het schuurtje.


En hier staat ook de andere muur en een deel van de tegels ( de achterste 3 rijen)  zijn in de juiste kleur geverfd en vast gelijmd.
De andere tegels moeten nog geverfd en gelijmd worden, een aardig klusje.

Groetjes Thea

2 opmerkingen: