dinsdag 20 januari 2015

verbouwing

Met het uitzoeken van een nieuw patroon voor de bruidswinkel, stuitte ik op het volgende 'probleem'.
Ik heb geen paspopjes meer en beurzen zitten en zaten er niet in dit jaar, dus hoe verder?
Ik heb nog wel diverse zielige popjes uit het EuroMini tijdperk liggen, maar de mooiste kan ik dat ook niet vinden.
Met het zoeken naar de mooiste, die er dus niet is, zat kritische (v) echtgenoot mee te kijken.

Ook hij keurde ze allemaal af. Is er niet een paspop?? Lief maar nee, die zijn op.
Hij pakt een popje, bekijkt het zeer geconcentreed en zegt vervolgens: ze mist nogal het een en ander.

De materialen voor de gemiste onderdelen zijn opgezocht, nu nog maken en op de juiste plaatsen correcties aan gaan brengen.


Het lijkt me duidelijk dat er een behoorlijke figuurcorrectie nodig is.

Ze staat op een poppenstandaard wat het lijfje nog slechter tekend.

Wordt vervolgd.

Groetjes Thea


1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd of je hier een goede paspop van kunt gaan maken. Succes Thea..

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen