zaterdag 31 januari 2015

Veranda

Vanochtend heb ik de houtjes van mijn blog van gisteren een beetje zitten verwerken.
Misschien was het overduidelijk wat het zou worden, misschien ook niet.

Hier is de foto van vanochtend:


Wat je hier mee moet??

Het eerste wat bij mij opkwam toen ik besloot mee te doen aan het Veranda project was een Ikea kastje te maken.
Alleen toen ik alles bij elkaar had gezocht wat ik al heb aan dingen die af zijn en workshops die ik heb liggen......besefte ik al gauw dat ik met een leuk Ikea kastje nog niet eens de helft zou kwijt kunnen.
Dan moet je of over op iets groters of niet meedoen.

Groter dus.

De vloer van mijn Veranda project krijgt:


Houten tegels.

Daarom is het niet erg dat er een zwarte 'vloer' onderligt.
Na het snijden van de latjes gaat het eigenlijk best snel. Na het maken van de foto, ben ik er al weer vier verder.
Ik weet niet of ik de hele vloer doe, dit omdat er een klein schuurtje op komt te staan.
Misschien dat ik daar een grote vlonder in maak.

Wordt vervolgt.

Groetjes Thea


1 opmerking: