vrijdag 30 januari 2015

Veranda

Ik ben weer een stukje verder met de veranda.
Het is een flink project ( eigen schuld)..dus ik heb ook veel tijd nodig.


Dit heb ik van de week gedaan.
Met de plinten knipper.

Ziet er wel leuk uit toch?
Hier ga ik van de week mee verder en ik hou jullie in spanning, vind het leuker om het pas te laten zien als het af is.


Ook hier ben ik een stukje verder mee!
De achterkant/ bodem en de zijkant.
Voor de achterkant heb ik wel leuke ideeën maar hoe en of ik die tot uitvoering kan brengen, hangt af van hoeveel andere leuke dingen er nog komen in dit jaar.

Wordt vervolgd.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Dat ziet er veelbelovend uit. Ik ben nog steeds in de nadenk fase. Twijfel nog wat de basis gaat worden.
    Laat je gauw weer wat foto's zien.
    groetjes, van Krin

    BeantwoordenVerwijderen