dinsdag 13 januari 2015

Bakkerij t Aole Ambacht deel 10

Het is al weer even geleden dat ik een stukje heb geschreven over de bakkerij.
De bakkerij vordert nu langzaam maar zeker.
De kasten zijn af, het brood is ( opnieuw) gebakken, ik heb in diverse doosjes nog leuke/lekkere taarten, cupcakes gevonden. Heel leuk om bij dit project te gebruiken.

De tafel ligt op de tegeltjes, gedeeltelijk te drogen vanwege de verf en het andere gedeelte van het lijmen.
Het hoort er allemaal bij.
Kortom in een betrekkelijk korte tijd is er best veel gedaan aan de bakkerij.


 De laatste foto van de vorige keer.

Dit brood is naar vijver achter de bakkerij gegaan.
Oftewel de prullebak.
Steeds als ik iets aanraakte brak er een stukje van dat brood, van het nieuw gebakken brood heb ik nog geen foto, maar daar ben ik nu mee bezig om een kleurtje te geven.......wat is dat moeilijk om een bruine kleur te vinden die jezelf vind passen bij brood.
Ik denk dat ik een bordje ophang. GRATIS AF TE HALEN AANGEBAKKEN BROOD!!

Gisteren heb ik de toonbank en de bovenkast geverfd.


De kasten en de toonbank heb ik vandaag vast gezet.
De ornamenten voor onder de planken en aan de toonbank zijn geverfd en vastgemaakt.


Ik wil vandaag de tafel en  het brood ( fimo) afwerken.

Dan heb ik nog wat kleinere dingen die erbij passen en dan zou het zomaar kunnen dat mijn zomervakantie projectje van 2014 nog af is voor Januari voorbij is.!!

Nou ja dat geloof je toch niet?

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten