zondag 23 november 2014

Kinderbedje

Het kinderbedje is af.

De laatste hand die er nog aan gelegd moest worden is gedaan.

Een erwt onder het matras



Een kussentje om het vermoeide hoofd tegen aan te leggen.


Hier ook het blootje popje.

Ik heb haar al gevraagd of ze het heel erg vind dat ik haar nooit zal aankleden.
Zo klein kan ik dus echt niet breien/haken en hier iets voor naaien, ik vrees dat ik de naald in mijn vingers ga steken in plaats van in de stof.
Gelukkig begreep ze mee, als ik nog maar een foto wilde maken van haar met een dekje over haar heen, hoefde niet mooi afgewerkt, maar voor het idee.



Het niet mooie dekje , voor het idee, zodat we denken dat ze is aangekleed.

Ik denk dat ze een kleinafwerk randje toch wel fijn zal vinden.
Het kussentje en het dekentje heb ik gemaakt van het restje stof wat over is van de matras.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Ja dat bedje heb ik ook nog liggen , Thea......alles wat jij zo afwerkt komt hier in gedachten voor bij. Met een leuk kantje kan je je poppenkind ook leuk aankleden( aanplakken). Zie je dat ook niet zitten, laat het dan even afreizen naar de veluwe......

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen