woensdag 12 november 2014

Franse Salon

Nadat de nieuwe meubeltjes zijn aangeschaft wilde het niet lukken om verder te gaan.
Wat me nu weer tegenhield? Eigenlijk heb ik geen idee, maar de spirit.
De Franse Salon die allang geen benaming Franse Salon mag hebben zat in een bak van karton.
Daar is de vorm uitgegaan en ja dan is de bak ook minder makkelijk in model terug te brengen naderhand.

Van de week waren er een paar dagen met nog te doen dingen op mijn hobby kamer.
Ook het electra kwam ter sprake, want als er nog bakken of zo moesten komen waar verlichting in zou komen.
Het zou wel leuk zijn voor de Franse Salon, maar daar zit geen 'gewoon' plafond in, dus dat wordt niets.
Terwijl ik rond kijk zie ik een lege bak staan............zou daar misschien....
Oké vlekkeloos gaat het niet, de bak is opnieuw behangen, de pilaren zijn al van de oude bak af, moeten nog behangen worden.
De vloer moet er eerst in en de plinten, alles is heel voorzichtig los gesneden en zal om de beurt geplaatst gaan worden in de nieuwe bak.


Dit was de bak.

Dit is het tot nu toe.

De lelijke hoeken worden verborgen achter de pilaren
Deze lamp heb ik uit een doos gehaald, die eigenlijk een andere bestemming had.

Nu kan met het verder afwerken van het electra op mijn hobby kamer ook rekening gehouden worden met deze bak.
Zo snel mogelijk plexiglas ervoor en dan de spulletjes definitieve plekjes geven.........zou het dan toch nog eens............
Ooit is dit project af hoop ik.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten