dinsdag 14 oktober 2014

OLMC DAG 2014

Ook dit jaar hebben we ons weer verzameld op de ontmoetingsplaats.

Als eerste was het net als de vorige jaren eerst uitwisselen van de cadeautjes.
Deze keer waren de meeste al gemaakt, dus geen nieuwe nog te maken erbij.
Het aantal workshop is deze keer maar vier.

De workshops zijn:


Boekjes van de leeskamer van Tinke.
Door mij gegeven.


Helma verblijde ons met het Ganzenbord spel.


De achterkant van dit leuke spel.


Van Ria mogen we een vliegtuigje gaan maken.


Marjo laat ons een koffersetje maken en heel leuk van groot naar kleiner.



Van Marianne kregen we dit mooie herfst-tafereeltje.

De besjes en andere leuke versierselen heb ik gekregen toen ik bij Marianne wachtte tot manlief mij zou komen op halen bij haar.


Hier nog een foto met de leuke wijze waarop Marianne ons bekend maakte dat dit van haar komt.


Van Krin kregen we het huisje met daarin  het doosje voor de strijkijzer voor de moderne huisvrouw
en het potje met cranberry's en de wikkels voor de volgende potjes.
Die moeten we overigens zelf maken.



Van Hennie kregen we deze mooie gieter.
De bloemen en planten kunnen water krijgen.


 Roelie gaf ons deze mooie vaas/kan voor onze bloemen. 


Paula helpt onze miniatuurdames aan warme voeten.


We gaan richting de kerstperiode.
Deze kerstboom is van Jody.


Ook Kitty laat ons alvast aan de kerst wennen.



Thea gaf ons een doosje met koekjes ?
Het hartje erbij maakt het af.
Gezien het thema: kop en schotel maken kwam dat goed van pas.

Na dit alles zijn we toch aan de mini gegaan, tenminste de meeste van ons.
Met heel erg leuke resultaten.
Het wilde bij mij niet lukken, het zit in mijn hoofd weet precies wat ik wil maar het kwam er niet uit.
Op de blog Workshop OLMC 2014 zie je dat er wel schot inkomt en waarom het eerst niet lukte.

Ook de lunch was weer niet te versmaden, heerlijk wat een catering!

En als we dan beginnen met denken aan, goh alweer opruimen, kom je ineens tot de ontdekking dat er nog wat in je tas zit om uit te delen.

Marianne kijkt tegenwoordig met miniatuur ogen vertelde ze.
Wat ons leuke flesjes opleverde.

De capsules komen van Krin.

Nou eigenlijk van de hond van Krin.
Hij moet medicijnen hebben en die zitten in capsules.
Nee, de hond heeft  deze niet in zijn bek gehad, dus het wordt goed schoonmaken en dan hebben we weer iets om te gebruiken voor...........dat zoeken we op.
Is vast wel weer een bestemming voor te vinden.


Omdat Thea steeds een deel van haar winkeltje meebrengt, hebben we ook de mogelijkheid om iets te kopen.

Het was absoluut niet mijn bedoeling om iets te kopen, maar het thee serviesje wat Thea mee genomen had kon ik niet verstaan.
Het worden steeds meer serviesjes en het zijn gewone serviesjes, niet spectaculer, maar gewoon omdat ik ze leuk vind.

Dames het was weer een heel gezellige dag met leuke presentjes en veel gekletst.
En tussendoor zijn we ook nog aan de hobby geweest
Op naar de volgende bijeenkomst.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Wat was het gezellig en wat zijn we verwend door elkaar!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo`n dag met andere poppenhuisliefhebbers.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen