woensdag 8 oktober 2014

Emaille

Het winkeltje van manlief is LEEG!!
Grote uitverkoop had hij er op gezet............tja en dan moet je erbij zijn.
Alle emaille ging weg zei hij, dus kom maar inkopen.
Wat hij eigenlijk bedoelde: het staat in de weg in mijn kamer dus....

Oké dan gaan we shoppen.

Alles wat ik op mijn verlanglijstje had gezet,toen ik hoorde dat Anita Degen ging stoppen is dus nu in mijn bezit.
Wat voel ik me rijk.

Op de voorgrond liggen 6 melkbekers die alleen in wit te koop zijn, een appelboor en een kop en schotel.

Ook had Anita nog paspoppen en daar heb ik er dus van gekocht.


Hier ligt op de voorgrond een setje van kommen, in oker kleur.


De bruine paspop op de bovenstaande  foto is dezelfde als op de vorige , ik vond het niet zo mooi belicht.

Ook dit setje komt bij Anita vandaan, achter het serviesje ligt een rol vloerbedekking, ik heb die niet uit de verpakking gehaald, dat er weer in krijgen is een hele klus.

Ik heb al een idee hoe de keuken eruit komt te zien, maar ik wil eerst perse een aantal dingen af hebben, anders heb ik weer een flinke hoeveelheid nog af te werken...............

Groetjes Thea

1 opmerking: