zondag 12 oktober 2014

De workshop van de OLMC dag 2014

Deze keer heeft  Roelie de workshop gegeven.
We moesten zelf voor een kop en schotel zorgen en voor de aankleding.

Het is de bedoeling dat je de kop en schotel op elkaar gaat maken en er tafereeltje in maakt.
Er zijn verschillende kop en schotels gemaakt, zelfs al in elkaar gezet. Van sommige zijn er al tafereeltjes klaar.
De mijne wordt een zwevend kopje.
Een zwevend kopje heeft een vork nodig, die gebogen wordt in twee standen.
De tanden komen op het schoteltje, het handvat in of tegen het kopje aan.


Zo heb ik de kop en schotel mee genomen.

Ik wil er een boomhut van maken, maar ik kreeg niets voor elkaar, dus het is weer net zo mee naar huis gekomen als het mee is gegaan 's morgens.
Na diverse tips heb ik vandaag met manlief de stand van de vork veranderd.



Dit is de nieuwe stand geworden.
Hier kan ik mee verder.


Wordt vervolgd

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Succes, Thea. Mijn kop en schotel en hondje wachten al een dag....

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Thea. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen