dinsdag 9 september 2014

Quilt 2011 OLMC deel 7

Vandaag zijn Krin en ik weer bezig geweest met onze quiltjes.


De vorige keer was ik hier gebleven.

En om een hele quilt te maken is dit dus echt niet voldoende!

Ik heb in de tussenliggende periode ook hier niet veel aan gedaan.

Deze bloem was afgemaakt.

Net als de bloem waar nog wat losse H-tjes bij liggen.

Daar heb ik voor dat ik begon eerst maar een foto van gemaakt.
Nu is het natuurlijk leuk om online samen te workshoppen, maar nog leuker is het als je een vraag stelt en dat die ook sneller beantwoord wordt.
Want ja, heel leuk hoor al die bloemen maar hoe nu verder?

Zo?
Op deze manier?
De bloemen gewoon tegen elkaar aan en dan in de hoeken iets anders met de kleuren?

Of zo, en nee het is niet zoals de foto erboven.
Bij de onderste foto heb ik ruimte gemaakt om nog één rij crème kleurige H-tjes te plaatsen

Of zo?

Het gaat in ieder geval erg op deze foto lijken.
Er zal dus nog een bloem gemaakt moeten worden.
Alle bloemen moeten nog hun rondje crème H-tjes hebben en dan moeten ze ook nog aan elkaar gepast gaan worden.
Kortom ik heb nog wel wat werk aan de winkel.
Over twee weken wil ik toch wel die ene bloem af hebben en eens kijken hoever ik kan komen met de rondjes rondom de bloemen.

Deze samenstelling is samen met Krin tot stand gekomen.........lekker hoor om vanaf een afstand direct te horen, joh zou het zo geen oplossing zijn, of misschien is dit ook nog een idee.

Het enige levende wezen hierbij mij in de buurt vond het nodig om zich op deze wijze verre van commentaar te distantiëren.
Ook niet echt vriendelijk vind ik persoonlijk.


Maar schoon is ze, dat dan weer wel en in deze positie zie ik niet veel dames of heren zich bewegen, toch? Haar voorpootje was vies, vond Lara en dat moest schoon, dat wij daar de kraan voor gebruiken, ach een kniesoor die daar op let.

Voor wat betreft de quilt ben ik tot nu toe tevreden met de manier waarop ik het neergelegd. Dat is dus ook maar gelijk met een stukje plakband vast gemaakt, op het papier, anders weet ik het de volgende keer niet meer.
En hoe ver ik volgende keer zal zijn?
Volg mijn blog dan weet je het!

Groetjes Thea


1 opmerking:

  1. Ik vind het knap hoor Thea dat je hier aan begonnen bent...Wat een bereklus. Succes..

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen