dinsdag 9 september 2014

Bakkerij 't Aole Ambacht deel 5

Het 't Aole Ambacht is niet zo gevorderd als ik had gehoopt in de zomervakantie.
Ik heb er nu weer een nog af te maken project bij.........



Tot dit punt was ik gekomen.

Daarna ben ik begonnen met de eerste kast.
Op zich viel dat best wel mee, als je eerst alle 15 latjes naast elkaar en op twee regels had gelijmd.


Hier moet nog het een en ander weg geschuurd worden.
Helaas heb ik geen foto genomen van de onderkast voordat hij in de verf is gezet, dus jullie zullen me moeten geloven op mijn woord. Maar om de kast verder in elkaar te zetten dat was niet moeilijk.


Dit is het einddresultaat tot nu toe.

Ik hoop dat ik nu toch wel wat sneller de gelegenheid en moed heb om verder te gaan met dit project, want al die niet afgewerkte is ook niet alles.
En een erg groot project is het niet.

Groetjes Thea

1 opmerking: