woensdag 6 augustus 2014

OLMC 2011 Quilt deel 6

Vandaag ben ik weer met Krin bezig geweest met de H-tjes.

Als huiswerk hadden we elkaar de vorige keer op gegeven de H-tjes die we gemaakt hadden aan elkaar te zetten.
Wat bij mij inhield: 8 bloemen maken.
De bloemen waren nog niet allemaal omgenaaid, dat moest dus eerst gebeuren.
Het is nog een hele klus geworden, maar het blijft leuk om te doen.

Het resultaat van de bloemen is dit geworden.

De 8 bloemen bij elkaar.


Het is toch wel lastig om na de bloemen te bedenken hoe nu precies verder.
Als achtergrond stof heb ik dit gekozen:


En nu ben ik bezig om voor alle 8 de bloemen H-tjes in deze lichte achtergrond te knippen en er aan te naaien.
Ik wil niet meer bloemen, maar de bloemen gewoon verspreid over de deken/sprei leggen.
Met meer bloemen krijg ik toch dezelfde kleuren terug en het moet wel een beetje rustig blijven.

Deze keer hebben Krin en ik geen huiswerk afgesproken, maar ook de datum staat nog niet definitief vast.
Maar dat komt wel goed.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Thea, die achtergrond is inderdaad erg leuk gekozen, hierdoor zal de nadruk ook echt op je bloemen gericht blijven. Hoe groot gaat je dekentje uiteindelijk worden en heb je er al een bestemming voor?
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vind jou heel knap! Zo ver ben ik nog lang niet.
    Mooie bloemen en ook mooie kleuren; ze zullen zeker heel goed staan op die achtergrond.
    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen