vrijdag 4 juli 2014

Zomervakantie 't Aole Ambacht deel 1

De zomervakantie is officieel begonnen in Nederland.

Ik had voor mezelf bedacht dat de zomervakantie een mooi gelegenheid is om een kleiner project te maken, wat in deze weken ook af kan komen.
Let wel kan!!

Omdat ik meerdere kleinere projecten heb liggen, wie niet zou ik haast zeggen, moest ik eerst kiezen welke.
Het is:  Bakkerij  't Aole Ambacht geworden.

Als eerste lees je de beschrijving door, en die is best weer pittig.
Als de triplex plaatjes zijn gezaagd, ga ik beginnen om eerst het grove werk te doen.
De bakkerij in elkaar zetten.

En het triplex moet gezaagd, maar kan ook gesneden worden.
Toen manlief mijn kleinere project zag, was de eerste opmerking..................snijden?
Nou dat wordt het dus niet......dat moet gezaagd en dat is iets wat jij niet kan.
En bedankt...........hij zegt dat ie van me houdt maar op dat moment had ik toch zo mijn twijfels.
Maar als je zo liefdevol bent...tja dan moet je het zelf doen.
En dat is dus precies wat hij nu staat te doen.......het zagen van de triplexplaatjes.



Al deze patroontjes moeten gezaagd.......ik zal  maar vast eten gaan maken.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Je boft maar Thea met zo`n lieve man. Veel plezier met het maken van je project.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like the look of that project Thea. I look forward to watching its progress.

    BeantwoordenVerwijderen