woensdag 9 juli 2014

OLMC Quiltje deel 4

Gisteren was het weer zover dat Krin en ik aan het quiltje hebben zitten werken.
Ik ben nog steeds bezig met het maken van bloemen van de H's.
Twee waren er af de vorige keer.
Mijn huiswerk was die aan elkaar zetten.

Dat is hier dus gebeurd.

Het lijkt gelijk anders als er iets echt aan elkaar zit.

Gisteren begonnen met nieuwe bloemen.
Deze keer donkere bladeren.
Het maken van de H's ging niet zo lekker gisteren, en zelfs nu tijdens het maken van de foto zag ik dat er nog fouten in zitten.



Ik zal er dus nog even voor moeten gaan zitten om de laatste opnieuw te maken.

Het huiswerk voor de volgende keer is dat ze omgenaaid zijn en ik was al aardig op weg, dus die nieuwe maken is niet zo erg.
Wel leuk is dat sommige helemaal niet lijken te kloppen op de foto, maar dat toch in het echt wel zijn, soms lijkt het of de H's niet de juiste vorm hebben en dat is dus niet zo, die hebben ze wel.
De volgende keer zetten we deze aan elkaar.

Het resultaat van deze twee soorten bloemen is dit geworden.


Ik vind het zelf nu ook wel spannend worden. Misschien dat ik de volgende keer bij alle vier eerst de achtergrond erom heen maak. Krijg je ook weer een heel ander zicht op je werkje.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten