woensdag 2 juli 2014

OLMC 2011 Quiltje deel 3

Gistermiddag heb ik de tijd genomen om de H's van stof te voorzien en die ook als een bloem in elkaar te leggen als idee.


Dit was de vorige keer, de proefbloem.

Na overleg met Krin over het wel of niet bij elkaar passen te druk vinden heb ik nu een heel ander soort bloem gemaakt.
Totaal andere kleuren combinatie, de andere H's van de proefbloem heb ik weg gedaan alleen het middenstuk niet, dat is zo mooi geworden, en dat was de eerste. Dus die mag bewaard blijven.



Dit zijn de eerste twee nieuwen geworden.

Ik heb de H's wel met stof bekleed maar nog niet tegen elkaar aan genaaid.
Dat doe ik van de week nog, zodat ik gelijk met Krin dinsdagmiddag weer verder kan.
Ik zag zo op tegen deze workshop en nu gaat het eigenlijk vanzelf.
In twee middagen tijd, 14 H's gemaakt en dan ook aan elkaar gezet, want ook dat kost niet zo heel veel tijd.
Dat heb ik ervaren met de proefbloem.

Wordt vervolgd.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten