vrijdag 18 juli 2014

Bakkerij 't Aole Ambacht deel 3

Van het weekend heb ik op mijn gemak de muren zitten bewerken.
Een soort smerig goedje, muur kalk, ging erop  maar dat moet tussendoor wel steeds drogen, de smurrie moet steeds opnieuw met water gemengd worden, anders heb je beton.
En ja wat ga je doen als je steeds moet wachten?

Er ligt in leg puzzel vlakbij...wat wel tot gevolg heeft dat je er niet helemaal bij bent met je gedachten.

Mijn bakkerij komt in spiegelbeeld: Weer eens wat anders nietwaar?
Omdat ik dat al in de gaten had, heb ik besloten dat ik nog maar niet de kasten/toonbank moest gaan doen. Wie weet wat er dan weer mis zou gaan.


Zo stond het de vorige keer.


En dit is het nu!

Ik vond de vloer zo groot en de muren zo laag.
Ja, als je dan de  bak dan even draait.......krijg je een heel andere winkel.
Op de vloer zit ook een beetje van de muurkalk!

Eigenlijk moet daar ook iets op van een structuur, maar ik vind dat niet mooi. Ik wil er iets anders, weet alleen nog niet wat, misschien iets van planken die ik wel wat donkerder maak
De kleuren van de bakkerij worden niet donkerbruin... maar donkerblauw, de planken misschien lichtblauw. Wat ik voor kleur voor de vloer zal gaan gebruiken weet ik ook nog niet.
Het hele donkere bruin vind ik toch te donker worden en het voordeel van zelf maken is kunnen kiezen in kleuren.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Hallo Thea, wat een leuk project weer. Slim om het geheel te keren en zo je eigen 'draai' ' er aan te kunnen geven. Blauw en bruin is een prachtige kleuren combinatie. Het hele donkere bruin zal wegvallen tegen de inrichting dus volgens mij geen verkeerde keuze voor een vloer. Lekker makkelijk tongspatels knippen en lijmen misschien?
    Wel zou ik nog met een schuurpapiertje de muren wat minder grof maken.
    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen