zondag 22 juni 2014

Quiltje van 11 september 2011 Deel 1

Nadat ik de vorige keer aan prullenbak vulling had gedaan, ben ik toch weer een stukje verder.
Als eerste maar eens andere lapjes opgezocht, van Kitty heb ik ook de H's toegezonden gekregen, zodat het ook voor mij makkelijker werken is.

Vandaag in het zonnetje heb ik rustig zitten naaien aan de H's.
Er zijn er nu 6 af, deel één van het huiswerk.
Nu nog aan elkaar zetten.


De stofjes.............dit is een compleet pakketje. 

Welke zullen het worden?


Deze zeven!
Twee lichter blauwen tinten
Twee iets donkerder.
Eén donker blauwe
Twee met een bruinige motiefje erin.

En dit zijn de eerste 6!

Stukken beter als die van mijn vorige blog over het quiltje
En ook eigenlijk helemaal niet zo moeilijk ( ahum)  Als je maar eenmaal weet hoe je moet omvouwen en wat wel en niet wegknippen. Een kind kan de was doen.
Nog één te gaan en dan kan ik de bloem in elkaar zetten.

Het 'huiswerk' voor de eerste twee weken zit er dan op.
Kunnen we dinsdag weer verder Krin en ik.

Kijken hoever we dan komen.

Groetjes Thea

3 opmerkingen:

  1. Wat een klus Thea....sterkte ermee.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, het verbaast me alleen dat het a bijn a3 jaar geleden is de workshop, pff wat gaat de tijd snel.

    Groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofjes heb je uitgekozen Thea. Was dat een pakketje al die lapjes? Ik ben erg benieuwd waar je die gekocht hebt.
    tot zo, groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen