dinsdag 24 juni 2014

Quiltje september 2011 deel 2

Vanochtend had ik de eerste bloem af. Een proefbloem.
Want eerlijk is eerlijk, al heb je het idee dat het past je weet het pas zeker als je het ook in elkaar hebt genaaid.
Moeten jullie maar eens aan Krin vragen.


Maar hier is dus de eerste bloem, terwijl ik bezig was met daglicht was, vond ik het heel leuk!

Het laten zien aan Krin betekende dus ook over en weer overleg.
Uiteindelijk ben ik nog eens in mijn grote lappen gaan zoeken.
Op zoek naar nog bijpassende stoffen.
Ik ben zelf met een 1:1 quilt bezig en daar zijn uiteraard restjes van over.

Zo kwam ik met deze lappen op de proppen.

Uit het quiltpakketje en van de grote quilt.

Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op dit!
Alle lapjes bij elkaar


De meest lichte serie.

De tweede serie


De derde serie

Deze lappen zijn van de 1:1 quilt.

De effen stof ga ik gebruiken voor de bloemblaadjes.
En verder ga ik maar eens oefenen om de juiste combinaties te vinden.
Tot over twee weken, want dan staat mijn nieuwe afspraak met Krin.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Beautiful flower Thea. I look forward to seeing a quilt in the future.

    BeantwoordenVerwijderen