donderdag 19 juni 2014

OLMC dag 2013 nr 4

Op de OLMC dag in 2013, zou Krin ons een workshopje geven.
Jack in the Box. Hartstikke leuk...... ware het niet dat Krin ziek was.
Tja en dan neem je de spulletjes mee naar huis en je legt het weg.
En zo groeit het aantal workshopjes wat je ligt aan te kijken gestaag.

Tot er in de groep ineens werd bedacht, als we nu gewoon met een ander een workshopje afmaken?
Kijk en dan is het heel handig dat Krin in de groep zit.
Ik ben nu dus bezig met Jack, weliswaar zonder Krin, maar ik kan wel als het nodig is op haar terug vallen.



Ik ben nu tot hier gekomen.

Ik heb het boxje op prikkers staan, ik wil niet verven.
Ik wil het potlood ter hand nemen en het zo inkleuren. Mocht het niet lukken kan ik altijd nog met een viltstift verder. Maar deze keer geen verf. Gewoon voor de variatie ik heb al blokken ingetekend.
Ik ben benieuwd of me gaat lukken wat ik wil.

Groetjes Thea


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk Thea. Ik ben benieuwd hoe dat werkt met kleurpotloden.
    Misschien dat je dat later kan lakken met vernis of blanke nagellak? Laat je gauw weer een foto zien?
    groetjes, Krin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke workshop. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Fijn weekend Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, wat een leuke workshop. Ik moet eerlijk toegeven kleine miniatuur dingen schilderen is niet echt mijn ding. Grote oppervlakte schilderen.. heerlijk maar die mini dingetjes... brrr... ik schiet altijd uit net als ik de laatste penseel streek moet geven haha.
    Potlood moet toch lukken? Of anders inkleuren met aqua markers. Die dingen werken heerlijk, je kunt er heerlijk van die kleur nuances mee aanbrengen. Ben benieuwd naar het eind resultaat.
    gr. AM

    BeantwoordenVerwijderen