dinsdag 20 mei 2014

Verjaardag Corine

De swap voor Corine, was niet makkelijk voor mij.
Ik heb allerlei dingen geprobeerd, maar steeds was de prullenbak erg dichtbij.
Uiteindelijk heeft Corine zelf de oplossing gegeven.
Ik had voor haar twee dingen opgezocht, in mijn kast.

Eén Rudolphje, ( helaas niet meer )voor haar Rudolph winkeltje en een zakje met Lavendel voor de Lavendelwinkel.
Toen ben ik gaan stoeien met papier.
Uiteindelijk is het een notitieblokje geworden en een doosje,  voor in één van haar projecten.


Maar ik wilde er nog iets bij doen.
En vlak voor de moed mij in de schoenen begon te zakken, want het wilde maar niet, gaf Corine een zetje.
Haar klacht: er is niets te koop bij ons op gebied van scrap of zo.
Nou en hier dus wel.
Ik ben naar de winkel getogen en heb er inkopen gedaan. 

Waardoor mijn swap deze keer uit drie dingen bestaat.
1 zelf gemaakt.
2 gevonden in de kast
3 gewinkeld.

Papier in verschillende kleuren en maten, scrap en dan vooral gekeken naar haar passies.
En randjes.
Te samen vond ik het een leuk pakketje geworden.
Nu nog wachten op wat Corine er van vind.
Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten