zondag 20 april 2014

verjaardagswap

Met de miniswap doe ik ook mee met de verjaardagswap:

Anny, Sonja (be) en Ingrid hebben de verjaardagen al gevierd en ik was nu aan de beurt.

Door Anny werd ik al vroeg verwend met een mooie gehaakte stola.




Ingrid bezorgde mij  3 miniatuur plantjes, 2 kleine haasjes, een stukje rendierband en een stukje van een boompje.
De miniatuurplantjes zijn echt heel mooi, de haasjes hebben een plekje gekregen in het paasbakje.

De twee kleine zakjes zijn van de voorjaarsswap.

Wie Sonja B kent weet dat ook zij hele mooie en leuke dingen maakt.

Dit is wat ik van haar gekregen heb.

De beschrijving van Father Tucks Little Builder krijg ik nog van haar. Dat is het rechter zakje!

Ik vind het zo knap dat zij zo'n vaste hand heeft voor het knippen van deze kleine miniaturen.

Dat is het voor- of is het juist een nadeel dat je in April verjaart? De lente periode, vaak ook de paasperiode en dan als klap op de vuurpijl dit jaar ook in April nog eens een beurs.
Mijn kasten zijn flink gevuld de laatste maand, nu eens zien hoe lang het duurt voor ze leger raken.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten