zaterdag 19 april 2014

Ligbad en Wastafel deel 4

Al een tijdje geleden heb ik aan Kitty gevraagd of zij met de Cameo voor mij een kaptafel setje wilde proberen te maken voor de badkamer.
Ik heb dat ook al een tijdje in huis.
Steeds heb ik andere dingen voor laten gaan om af te maken, of om even iets aan te doen.
Maar van de week bedacht ik dat het toch wel een keertje kon, even tijd nemen omdat projectje af te maken.
Door de kleuren die ik gebruikt heb, goed passend in het geheel van de badkamer, is het effect van het kaptafel setje minder goed te zien. Wel met het blote oog, maar de op de foto!


De herinneringsfoto.

Het setje heb ik er niet ingelegd, het komt onder de spiegel, maar dat zou niet opvallen in het geheel, dus een foto van alleen het kaptafel setje. Spiegel en spiegel boven elkaar was geen gezicht op de foto.

Het kaptafel setje.
Omgekeerd met de borstel en de spiegel naar boven was het  nog slechter te zien, dan blijft er niet veel keus over, dan dit zo te plaatsen.

Nu nog het badkamer kleedje maken.
Het patroontje heb ik al uitgezocht.

Op de website van  Anjawww.handwerkatelier.nl  staat een gratis patroontje, dat er heel goed bij past, niet te groot,en uiteraard met het woord bad erop.

Nu nog kleurtjes die passen in het geheel.

Wordt dus vervolgd.

Groetjes Thea

1 opmerking: