dinsdag 8 april 2014

Apeldoorn, diverse

Zoals vaak kom je bij kramen waar je niet echt iets van nodig hebt, maar wat zo mooi/leuk is.
Hoewel ik netjes een lijstje had gemaakt, heb ik toch een aantal dingen aangeschaft die niet op dat lijstje stonden.

Van vazen kun je er nooit genoeg hebben, tenminste ik.

Bij Leo Reijnders stop ik altijd.


Steeds vind ik iets wat ik gewoon mooi/leuk vind.
Deze keer is het deze abstracte vorm geworden.
Mocht ik dat willen, dan heb ik de tips gekregen om hem zelf te verven. Maar ik vind het glaswerk te mooi, zo fijntjes gemaakt.

Al langer was ik op zoek naar een afbeelding van een Labrador, nu een jaar na het overlijden van Dusty hebben we er samen naar gezocht en deze afbeelding sprak ons het meeste aan.



Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten