donderdag 13 maart 2014

Donderdag 13 maart de Ram

Door het overlijden van één van onze ouders ben ik deze keer later.

Maar ik was al een flink stuk opgeschoten.
De foto heb ik zojuist gemaakt.

Dit was vorige maand.


Nog niet alles in rood en groen en helemaal niets opgevuld.


En dan is dit deze maand.

Het garen waar ik de vakken mee aan het opvullen was op, dus dat werd wachten op een nieuw strengetje.

Maar ik heb wel lekker door kunnen werken, na het maken van de groen en rood is de rest alleen halve kruissteken.
Op naar de volgende maand.

Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,
    Wat wordt het mooi...je gaat het nu echt zien hoe het gaat worden. De achtergrondkleur is mooi.
    Heel veel sterkte met het verdriet van dit moment.
    Lieve groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea, gefeliciteerd je bent de winnaar van mijn giveaway
    stuur je adres zodat ik je de kast snel naar mij.
    Excuseer mijn slechte Nederlands Ik ben nog aan het leren.

    kleinigkeitenin1zu12@aol.de kleinigkeitenin1zu12.blogspot.de

    Groetjes Britta

    BeantwoordenVerwijderen