vrijdag 21 februari 2014

Victoriaans popje

Dit popje is een workshop van de minis4all.
Samen met Helma   http://helma58.blogspot.nl  en Sonja  http://mijnminiwereld.blogspot.nl die ook in het bezit zijn van deze workshop ben ik aan deze Engelstalige workshop begonnen, gisteren.
Lekker in het Nederlands, beter te begrijpen voor ons.

Zelf heb ik gelukkig een Nederlandse beschrijving van de popjes van Helena en die heb ik erbij genomen.
Daar staan fijne tips in, die prima te gebruiken zijn voor elk popje.
Helaas staan daar wel tips in voor het haar, maar echt een held ben ik daar niet in.

Gisteren ben ik niet verder gekomen als het popje in elkaar zetten en het maken van een onderbroekje.
Ik ga nog wel vandaag of morgen de benen nog bekleden en de schoenen geverven.
Daarna kan pas het echte werk beginnen.
Het aankleden.

Het is wel eens weer eens leuk om de vorderingen te volgen.
Dus heb ik een foto gemaakt van hoe het er gisteren op onze eetkamertafel uitzag.


Niet in beeld is de laptop die ik bij de hand had voor eventuele vragen aan Helma of Sonja en voor die van hen.


Volgende week donderdag verder. Kijken wat er dan gedaan is.

Groetjes Thea

3 opmerkingen:

  1. Net zo'n rommel als bij mij zie ik... je popej is haast niet te zien.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd Thea naar het eindresultaat. Veel plezier met het maken en een fijn weekend.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi Helma, schrijft wat ik net ook wilde doen: zelfde rommel, maar ik zie je popje haast niet ;)! Leuk plan om 'op afstand' met vriendinnen, deze mooie popjes om in elkaar te zetten :D!
    Fijn weekend! Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen