donderdag 27 februari 2014

Victoriaans popje deel 2

Na de foto van vorige week ben ik nog iets verder gegaan.
Niet veel, maar het popje komt wel aangekleed.

Ik heb eerst eens iets van panty's ofzo opgezocht, helemaal niets te vinden.
Dat schiet dan ook niet echt op. Verder speuren dus.
In mijn kast heb ik alles zoveel mogelijk in doorzichtige dozen/dooosjes zitten.
Ook zit er eventueel een sticker met inhoud op.
En in één krat staat allerlei stofjes op. De krat maar eens opgemaakt, en jawel daar zaten wel wat stofjes in die misschien te gebruiken zouden zijn.

Het is een zwart stretch stofje met 'gouden' glittertjes erop geworden.
Een passende kleur bruin had ik niet, maar dit zwart/goud heeft een apart effect, niet te, net genoeg.
De schoentjes heb ik toen beige geverfd, die ook zwart vond ik te donker worden. De kleur van de jurk is toch ook lichter dus dat kan goed.

De benen zijn nu klaar.
Zoals op de foto te zien zijn de glittertjes minimaal te zien, maar dat is precies wat het moest zijn, wel iets maar niet te.


De repen fiberfill liggen nu klaar om de 'magere' delen van het lijfje te gaan bekleden en daarna het ondergoed.
Wie weet hoe ver ik vandag zal komen.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Dat gaat goed, Thea. In ieder geval al warme benen en nog wel met glittertjes...nu nog wat spek voor de bovenarmen en bovenbenen. Succes en groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen