woensdag 8 januari 2014

Popjes voor het Victoriaanse Huis

Ik weet niet eens meer wanneer precies, maar het zal rond 2004/2005 zijn geweest heb ik deze popjes aangekleed.

Ik vind het erg leuk om te doen, dus ik heb er ondertussen ook wat gemaakt.

Ik heb 'les' gehad van Karin om goed te leren omgaan met zijde.

Ik heb er wel even aan moeten wennen, je moet veel alerter zijn op de 'rafels '.

Het haar, heb ik niet gedaan, ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen.

Vooral het haar is hier goed te zien.


Dit popje heb ik zelf gedaan.

Dit is een kleiner popje een jong meisje dus.

Het vooraan zicht.

Ook hier was het haar van een andere hand.

En dan de laatste.


Ook dit popje heb ik zelf gemaakt en daar was dus ook geen hulp bij  voor het haar.
Dat is duidelijk, maar de kleding is wel goed, gelukkig.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten