zaterdag 11 januari 2014

Miniswap

Ik ben lid geworden van een nieuwe groep.

Een kleine en gezellige groep.
Daar staat het woord swap bovenaan.

Ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet mee wilde gaan doen.
Een verplichting wil ik dat wel, iedere keer?
Ik weet nu al wat er het hele jaar is aan thema's , eventueel verjaardagen.
Eigen keus of ik wel of niet met alles mee doe.
Dat vind ik wel wat, wel of niet mee doen en nu al weten of en voor hoeveel ik voor de kerst iets maak.

Het jaar begint direct met Anny, maar ja als je in Nederland woont en je moet iets naar België versturen, dan is dat wel een heel eind om te gaan, lijkt het wel.
Aangezien we hier helemaal geen postkantoor meer hebben, moeten we naar boekenwinkels ( die sluiten ) of naar supermarkten of iet dergelijks om te wegen.
Het pakketje netjes op tijd gepost, maar de volgende morgen lag het weer op onze deurmat.
Ik ontstemd,  maar goed terug naar de boosdoener.
Ja, hun fout. Ja dat hadden wij ook wel door.
Als je bij de afzender een postzegel plakt in plaats van bij de ontvanger.......
En waarom zou ik het nu per postkantoortje doen, inderdaad uit voorzorg.
Weer netjes op de post gedaan. Gelukkig het pakketje zou op tijd aankomen.
Nee dus, de volgende ochtend lag hetzelfde pakketje wéér op de deurmat, toen kwam de stoom uit mijn oren. Het moest op tijd in België zijn, hoe moeilijk kan dat zijn.......?
Ik weer terug, ik had eerst netjes gebeld. Eerst maar stoom afblazen,niet in een volle winkel dat is niet mijn stijl.

Gelukkig was er begrip, werd de situatie netjes opgelost, want tot twee keer toe postzegels plakken, werd ook voor postbodes natuurlijk wel onduidelijk.
Nogmaals de hoop, op tijd.


Ja op de dag van haar verjaardag kreeg ik het berichtje dat mijn swapje bij Anny was aangekomen.
Gelukkig op tijd, Anny had opgegeven Hello Kitty of iets anders.
Omdat ik in de groep nog niet iedereen zo goed ken, besloot ik op zoek te gaan naar Hello Kitty.
Dat was niet moeilijk, maar toen eens proberen om er nog iets leuks van te maken.......helemaal tevreden ben ik zelf niet. Het is lang geleden dat ik met fimo heb gewerkt voor andere dat is duidelijk.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Thea ... alle begin of herbeginnen met iets is soms moeilijk... maar ik weet dat we van ons eigen werk heel kritisch zijn... ook een thema lig beter dan de ander...
    ik vindt je Hello Kitty fimo werkjes mooi... en je ken al 4 mensen in de swap groep... 3 heb je gezien op Sylvia's workshop ... belgen ... en Els ...ergens anders juist weet ik niet meer ....een goed begin hé... en welkom in onze groepje

    BeantwoordenVerwijderen