zondag 17 november 2013

Van Corine en Marleen gekregen

Afgelopen vrijdag was er een workshop van Sylvia 'oude liefde roest wel'.
Heel erg leerzaam.
Daar waren ook Corine en Sonja, van Corine kregen we alletwee een lief cadeautje.
Ik had voor hen beiden de swap mee die ik had gemaakt voor de ontmoetingsdag, waar zij geen van tweeën zijn geweest, vanwege de afstanden.

Dit kregen we van Corine


Ze had Hello Kitty al eens in de groep laten zien en vond hem toen niet goed, nou dat is deze echt, heel mooi!
Ook het beertje is zo mooi in werkelijkheid!

Naast mij zat Marleen, nog nooit gezien dus ik had totaal geen idee wie zij is.
Maar tijdens de workshop waar de pannen en potten oud werden gemaakt, zag ik bij haar een kolenkit staan.
Toen ik vroeg of die ook in het pakket zat,  kreeg ik als antwoord.
Nee die heb ik voor een swap gemaakt, veel te veel. Oké
Ik ben weer verder gegaan. Ineens lag er een enveloppe op mijn werkplekje en daar zat een kolenkit en wat andere kleine zowel kerst als keuken kleinigheden, qua kleur zijn ze te vrolijk voor zo'n oude keuken.
Maar het gaat om het idee en dat is lief.


Dit kwam er uit de enveloppe van Marleen

Jullie kunnen je wel voorstellen dat ik heel blij met de cadeautjes, van Corine en Marleen.

Corine en Marleen, nogmaals bedankt.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten