woensdag 13 november 2013

Sfeerhoekje deel 2

Het kamerscherm van het sfeerhoekje is nog niet helemaal af.
Maar ondertussen wel helemaal geverfd.

De spiegel is wel af.
Ik heb na het lezen van de beschrijving eens gekeken wat voor soort extraatje ik  zou kunnen gaan gebruiken om de  spiegel een andere look te geven.
De kleur van de spiegel is die bij de hele badkamer hoort.

Dat werd dus een lastige, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor een zilver glitterrand bij de spiegel.
Toch wel apart geworden.

Toen ik restjes bij elkaar ging zoeken, om op te ruimen, kwam ik tot de ontdekking dat ik eigenlijk nog best veel over had.
Misschien nog genoeg om er een plancetje van te maken?
Ja dus, een klein stukje scooby doo mis ik, maar dat zal niet echt opvallen, het plancetje komt onder de spiegel tenslotte.

Ook het plancetje verder afgewerkt zoals de spiegel, het geeft een heel apart effect.


De spiegel met plancetje zoals ze geworden zijn.
Als ze in de badkamer hangen zal het effect beter te zien zijn

Om het geheel wat completer te maken, heb ik de wastafel er eens bijgehaald.
De spiegel met wastafel zijn toch een geheel, vind ik, en dan moet het ook als één geheel afgewerkt worden.
Dus ook daar wat zilver glitter op aan gebracht. Het effect is heel leuk geworden.
Ik verwacht dat als het kamerscherm af is en ik de badkamer in kan richten het heel leuk zal staan.


De kleuren zijn door het lamplicht vertekend. De kleur is net als het plancetje, het ging mij hier om het glitter effect te laten zien, ik heb het heel summier aangebracht, anders stoort het weer met de rest van de badkamer. En dat is zonde.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten