dinsdag 22 oktober 2013

OLMC dag 2013 deel 1

Toen we zaterdag 19 oktober in Veenendaal onze OLMC dag hadden, kregen we na de inloop met koffie, thee en een cakeje als eerste les van juf Paula.
De vliegende zwaan.
Ook deze keer had Paula alles gezaagd thuis, ook nu alleen maar afmaken.
Nu moesten we echter eerst schuren, verven en nog eens schuren en verven en ondertussen nog eens een kletspraatje hier en daar.
Ik geloof niet dat er veel waren die de vliegende zwaan  af hadden.

Maar omdat ik al ver gevorderd was heb ik hem gisteren toch maar afgemaakt.

Aangezien ik niets had om de zwaan aan op te hangen, heb ik even de IKEA Laminaatlijm flacon gebruikt
Naast mijn vliegende zwaan de sleutelhanger.

Ook hier zullen er nog de nodige volgen.
Maar om nu zolang te wachten terwijl de foto gemaakt is en de zwaan een plekje kan gaan krijgen, nee dat is zonde.

Groetjes Thea



2 opmerkingen:

  1. Leuk geworden je zwaan. Mijn kinderen hadden er vroeger ook eentje in hun slaapkamer hangen maar dan 1:1

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen