zaterdag 12 oktober 2013

Keuken

Deze keuken heb ik van Els gekocht.
Vorig jaar tijdens de OLMC clubdag had ze hem bij zich.
Hoewel ik hem héél erg mooi vind, vond ik dat ik eerst wat andere dingen af 'moest' maken.
Ik heb ondertussen het één en ander afgemaakt en dan niet alleen de laatste week.

De doosjes waren al gevouwen, boekjes gemaakt en alles steeds weer netjes in een doosje gedaan.
Manlief heeft een bakje gezaagd, wat al langere tijd klaarligt en ondertussen heb ik bedacht waar ik het bakje wil gaan zetten.  
Ik vond dat het nu toch wel tijd word dat ook dit projectje afkomt.


Samen met het fineer, voor op de grond, het behang en de gevouwen doosjes en boekjes in het nog aan te kleden bakje, een zooitje dus, kijken wat ik er vandaag nog aan ga doen.

Het kostbare deel, hier zitten nog wat breekbare spulletjes tussen, die gaan dus weer in een klein doosje tot ze aan de beurt zijn.
Eerst maar eens fineer gaan snijden en behangen en ondertussen..........kijken wat er al een plaatsje kan krijgen of nog geknipt moet worden.
Heb echt zin om hier eens mee aan de gang te gaan.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Wat leuk Thea. Ben je al verder gekomen gister?
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen