zaterdag 12 oktober 2013

Het 100ste nummer van Dolls House Nederland

Toen bij Dolls House Nederland het 100ste nummer verscheen, waren er diverse prijzen te winnen.
Eén ervan was bij de Silly Sisters.

Daar had ik een antwoord goed en heb ik de dierenwinkel in schaal  1:48 gewonnen.
Het is al vaak door mijn handen geweest, ook net zo vaak weer terug gelegd.
Waarom? Het is helemaal in het Engels en Engels en ik zijn niet de dikste vrienden.
En verder...........er moet het nodige geschuurd en met de plintenknipper geknipt worden en dat zijn niet altijd de materialen die ik wil pakken.......

Maar ik heb het nu dus wel gepakt.
Het is nog niet af, er is nog een toonbank en een hoektafel die nog gemaakt moeten worden.
Het kan ( moet niet) nog geverfd of gebeitst worden en ja natuurlijk eventueel  aanvullen.
Maar eerlijk gezegd is 1:48 niet mijn maat dus ik denk niet dat het veel verder komt als de bijgeleverde materialen.

Ik heb een foto gemaakt van het winkeltje tot nu toe.


Nu nog verder afwerken.

Groetjes Thea

4 opmerkingen:

  1. Thea, ook al is het je maat niet, het zou wel leuk zijn om m verder af te maken! Erg snoezig!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het eens met Thea (van hierboven ;)) Thea, zonde om 'm maar zo te laten staan, het ziet er zo lief uit, zo klein!
    Fijne zondag gewenst, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Het ziet er schattig uit zo klein. Wel moeilijk om te maken. Misschien als het af is dat je later nog eens inspiratie krijgt om het te gaan vullen.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap van je Thea dat je er toch aan begonnen bent. Ook ik adviseer je om het winkeltje af te maken. Alleen al omdat het anders toch altijd op je niet af lijstje blijft staan. Zou het niet leuk zijn om wanneer hij af is er een klein stolpje overheen te zetten en een leuk plekje ergens in huis te geven? Het geveltje vind ik er erg leuk uitzien. Laat dat dan als voorkant zien.
    Neem je het zaterdag mee? Ik zou het graag in het echie willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen