zaterdag 12 oktober 2013

De badkamer

De badkamer heeft dan wel iets aan vulling, maar niet genoeg.
Dus op zoek naar het badkleedje wat ik nog ergens had liggen, in blauw.
Helaas de kleuren kwamen totaal niet overeen.

Maar door het zoeken naar het kleedje kwam ik dus wel andere dingen tegen.
En dat was ook de moeite waard.


Als je goed kijkt zie je de T op de handdoek geborduurd!
Op het washandje staat een leuk bloemetje.

Ik had geroepen dat ik een ochtendjas wilde maken, lingerie of zo.
Nou dat gaat wel erg makkelijk als blijkt dat je dat soort dingen gewoon in doosjes hebt liggen.
Ik vind het zonde om die mooie dingen niet te gebruiken, want eerlijk is eerlijk het is heel mooi gemaakt.

Ook deze ochtendjas met slofjes lagen te wachten op de dag dat ik ze zou vinden.

Daarnaast vond ik ook nog dit setje.
Ik heb heel erg getwijfeld komt dit in de Bruidswinkel of in de badkamer.
Het is de badkamer geworden omdat ik de ochtendjas er mooi bij vind passen, samen met de handdoek is het gewoon een setje wat bij elkaar hoort te blijven.

Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat ik heel erg blij ben met deze 'terug gevonden' mini's. 

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten