vrijdag 11 oktober 2013

10 oktober

Het is al weer een maand geleden dat de vorige update werd geschreven.
Ik ben deze maand lekker opgeschoten, wel iets uit moeten halen, maar dat heb ik ook weer opnieuw kunnen borduren.


 


Dit was de vorige maand


Deze foto is niet geworden zoals ik wilde, maar beter kregen we hem niet.

Het geeft wel duidelijk aan hoever ik nu ben.

Ik zit nu al wel na te denken welke kleuren ik nu het beste in de open vakken rondom de Ram en straks tussen de bloemen zal doen. Best nog lastig.
Tot volgende maand


Groetjes Thea

3 opmerkingen:

  1. Thea , jij bent echt opgeschoten ....en wat gaat het borduwerk nu leven zeg...mooi zo de kleuren. Misschien voor de te vullen vlakken een tintje lichter als het vlak van de ram of en tintje donkerder.

    groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent zeker lekker opgeshoten Thea. Het ziet er mooi uit.

    Groeten Xandra

    BeantwoordenVerwijderen