woensdag 25 september 2013

Ligbad en wastafel worden badkamer

Toen ik het ligbad af had heb ik daar een bak omheen ( laten) maken door manlief.
Ik had namelijk de wastafel ook al en het heeft wel wat omdat ze bij elkaar te zetten.
Als ik zou werken volgens de foto van de beschrijving zou er bij de wastafel planten komen.
Maar dat vind ik niet in deze badkamer staan, want dat is het ondertussen aan het worden.


Nog even ter herinnering: dit was het ligbad met de gezaagde bak.

Dit is de badkamer geworden tot nu toe:

Op de grond ligt een kapot lampje waar helaas geen fitting  voor te koop is.
Maar het past prima in deze badkamer.
Aan de rechterkant hangt een hangt een handdoek rekje, helaas heb ik daar nog geen duidelijker foto van. Dat lukte gisteren niet meer.
Nu wil ik er nog meer in maken. 
De spiegel boven de wastafel, wat handdoeken, misschien nog een vloerkleedje, misschien nog wat lingerie en/of ochtendjas.
Die dingen komen vanzelf wel.

Groetjes Thea

3 opmerkingen:

  1. Leuk geheel Thea, Ik heb dat badje ook gemaakt en het staat in mijn poppenhuis.

    Groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea, wat een gezelligheid kan het worden in jouw badkamertje met al je ideetjes die je nog uit wilt werken. Leuke spulletjes als basis bij elkaar gebracht

    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ideeën heb je voor je badkamertje, Thea, ik ben benieuwd wat het uiteindelijke plaatje gaat worden. Tot nu toe ziet het er al mooi uit!
    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen