zondag 17 maart 2013

Bloemarrangement deel 3

Het laatste deel van het Bloemarrangement is ook klaar.

Gisteren heb ik de hand gelegd aan de laatste bloemen.
Ik ben toen ook maar door gegaan met het inelkaar zetten van het boeket.
Eerlijk gezegd vond ik dat een lastig karwei, ik was bang dat ik de bloemstelen te kort zou knippen, of juist te lang.
Op gevoel ben ik aan de gang gegaan, met de opmerking van VaRia in gedachten, steeds weer van een afstand kijken. Het resultaat vind ik helemaal niet verkeerd voor de eerste ( en laatste) keer.
Ik vond het een leuke, maar ook erg intensieve workshop. Ik heb er veel van geleerd en dat is mooi meegenomen toch?


Alle bloemen van het werkstuk staan klaar


En dit is dan het eindresultaat geworden.
Genomen in de spiegel, zie je gelijk de achterkant.


Groetjes Thea

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij ook heel lastig en ook wel een beetje eng om de stelen op lengte te knippen. Maar het resultaat mag er zijn: het is een prachtig boeket geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the flowers and the arrangement! Daunting tasks do not seem so bad when we have finally reached the end of them and the results are so gratifying! I hope that this will not be the last time that you make flowers as you have done such a superb job with this arrangement!

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen