zondag 2 december 2012

Vakantie Canada deel 3

01-08-2010 23:10

Het einde van onze vakantie kwam in zicht.
Nog een paar dagen en het was tijd voor de vlucht terug.

Maar eerst nog Victoria.
Ik had wel gezien dat er een winkeltje is, maar wanneer het open zou zijn, was erg onduidelijk op de website.
Nu is dat overigens beter, maar ik heb nu ook een kaartje.

Dit winkeltje was een waar Eldorado, van alles was er te zien en kopen.

Ik ben gezwicht voor:


Dit kamerscherm en de kast.
Omdat ik van ver kwam kreeg ik het kleedje cadeau.



Het pakje met parket wat tegen de kerststal staat.

Deze drie beren en de twee colliers in het doosje

Ik heb me heel flink moeten houden want dit was een super verkoper.
Hij maakt namelijk de meest schitterende bakken en winkels. Alleen al de verzending, dit zou dure bagage worden, ruim over de 20 kilo bracht een leuke kostenpost mee.
Maar ook de prijs van zijn werk.............het is dat ik heel goed wist tot hoever ik wilde gaan en daar ook niet overheen wilde komen,anders.............
Dus heb ik het hierbij gelaten. Naderhand vertelde manlief wel, dat het wel iets is wat hij zichzelf niet ziet doen.
Ieder zijn vak.

Als laatste liepen we in Victoria langs de toiletgelegenheid, moet ook wel eens gebeuren, en daar in de prachtige fontein , in het midden van het gebouw lagen hele mooie grote stenen

In een winkeltje aan de overkant lagen dezelfde alleen nu een heel stuk kleiner

Deze dus
Ook die kon ik niet weerstaan.


.
Ondanks dat ik dan in Amerika niet ben geslaagd is me dat in Canada goed gelukt.
En als ik ooit terug zou gaan, misschien dat ik me dan in Victoria over laat halen voor zo'n prachtige bak of winkel.

Groetjes Thea

1 opmerking:

  1. Reactie na plaatsing
    03-08-2010 14:17
    woudaswondertjes

    Knap dat je je poot stijf hield.
    Groetjes, Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen