zaterdag 1 december 2012

Salontafeltje

08-03-2009 20:15

Ook dit is een fineerwerkje.
Maar nu 1:144, wat een heel verschil is met 1:12.
Wat is dat moeilijk om te doen.
Ik heb dus nu helemaal bewondering voor degene onder ons die graag 1:144 maken.
Je houdt wel ruimte over in huis, dat is dan wel weer waar.

Dit salontafeltje met glasplaatje heb ik op een aantal zaterdagen gemaakt.
Onder begeleiding van jawel: Angelique van Bibian's.


Het was bij dit werkje ALLES zelf maken,
hier is het dit is het materiaal en zelf knippen, zagen en dergelijke.
En dat is een heel precies werkje als het zo klein.


Een overzicht van de indeling van dit 'huisje



Ik had niet verwacht dat ik het tot dit resultaat zou brengen,
zo klein en dan toch alles op een plaats die ik wilde.
Zeker niet voor de eerste keer op deze schaal.

De indeling van de 'kamers'  is eigen idee.


Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten