zaterdag 1 december 2012

Naaidoosje

19-10-2009 19:18
Op een workshop avond van de OLMC was het deze keer een naaidoosje maken.
Een heel leuk maar erg intensief karweitje



Zoals wel vaker krijg ik dit niet af, niet op de avond zelf, praten en breien kan ik niet in mini.
Maar ook naderhand, blijft er vaak toch nog wel iets een poosje liggen.


De beiden naaidoosjes zijn gevuld, beiden met andere spulletjes.
Ik heb bij beiden naaidoosjes fineer gebruikt.
Ik begin het fineer steeds meer te waarderen om spulletjes mee te maken.


Groetjes Thea

3 opmerkingen:

  1. Reactie na plaatsing
    20-10-2009 14:17
    Nicolien

    En ga je hem nog vullen? Dat lijkt me helemaal een gepriegel! Al die klosjes garen maken..........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie na plaatsing
    20-10-2009 15:00
    theasminisnest

    Nicolien ik zal het je zeker vertellen, er 'moet'nog een deksel op gevuld zodat er spelden in kunnen.
    Het naaimandje moet nog een scharniertje en ja dan wordt het nog gevuld.
    Dus ik ben nog wel even zoet.
     
    gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie na plaatsing
    20-10-2009 21:17
    keetje

    als hij klaar is heb je dan ook iets heel leuks
     
    groetjes Keetje

    BeantwoordenVerwijderen