zondag 2 december 2012

Halloween

14-11-2010 18:57

Al weer een paar weken geleden was de workshop Halloween bij de OLMC



De workshop zelf was al aardig uitgebreid en omdat ik toch al drie Ikea bakjes had met Halloween, vond ik een vierde erbij niet echt een oplossing.
Maar wat dan?

Ik heb de bakjes leeggehaald, alles bij elkaar gelegd, gepast en gedaan en uiteindelijk kon ik
manlief vertellen als we ( lees jij) die nieuwe bak nu zo en zo groot maakt?
Met daar en daar en daar een opening voor een lampje?
Het resultaat is wel even een werkje geweest, maar wel heel leuk om te doen.




Een leuke foto met gewoon lichtinval.



Wat close-up foto's




Er wordt wat magie gebruikt in deze periode.


Het ziet er echt 'smakelijk' uit!

Dan nog wat foto's met het licht aan.


Dit is dus echt een heel leuk gezicht.




Wat een ontzettend leuk werkje is dit geweest.
Over het resultaat heb ik niets te klagen.

Groetjes Thea

6 opmerkingen:

  1. Reactie na plaatsing
    14-11-2010 20:18
    helma58

    Leuk geworden Thea...een leuk kastje heb je ervan gemaakt!
     
    groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reactie na plaatsing
    14-11-2010 20:49
    minidesign

    Lekker Spooky!
    Mooi zo bij elkaar.
     
    Groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reactie na plaatsing
    14-11-2010 21:22
    keetje

    ja leuk hoor ik moet de mijne nog afmaken maar ben veelste druk
     
    groetjes Keetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reactie na plaatsing
    15-11-2010 10:37
    maisondupompier

    Mooi zo´n vol kastje. Met verlichting is het lekker spokerig.
     
    Groetjes
    Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reactie na plaatsing
    15-11-2010 11:33
    woudaswondertjes

    Hij is leuk geworden, vooral met licht.
    Groetjes, Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reactie na plaatsing
    20-11-2010 20:10
    Thea van Hasselt

    hoi Thea,
    ik heb net je slide show via Yahoo bekeken, het is erg leuk geworden.
    Ik had het workshopje al bij mijn zus Helma gezien, maar van jou is het ook erg mooi geworden.
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen