zondag 30 december 2012

Gekregen van Sinterklaas

Het is hier in huis nog steeds Sinterklaas die bovenaan staat in December.

Ook dit jaar was dat zo.  Het is hier wel met lootjes, maar de rest doet niet mee.
Er loopt er in ons gezin een rond die daar niet mee om kan gaan en daar houden we rekening mee.
Gelukkig voor mij had Regina mij getrokken.
Regina probeert ook zoveel mogelijk de wensen van de ander in te willigen.
Dat is haar lekker gelukt.

Ik heb van Sinterklaas gekregen:

Van het emaille van Anita Degen, de schalen set en een puddingvorm.
Met deze ontzettend leuke kaart.


Van de Silly Sisters breinaalden en een extraatje

Van Marijke Bindels een lampje met een extraatje.






Helaas voor Regina en mij is het presentje wat ik nog tegoed heb van Cora's Cottage nog steeds niet binnen.
Ik kan voor Regina alleen maar hopen dat het nog komt.

Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten