woensdag 21 november 2012

Riante Huis

14-02-2008 12:16        

Het eerste huis waar ik aan ben begonnen stond in de eerste P&M. 

Voor dit huis zaten eens in de paar maanden bouwbeschrijvingen voor de volgende etage's in een P&M.
Het huis zoals getekend en bedacht in de P&M bestaat het uit 4 etage's.
Bij mij zijn het er vijf geworden. De zolder is nog in wording.
Wij hebben heel veel balsahout gebruikt. Geen gezaag, makkelijk snijden en goedkoper.
De eerste etage was de keuken en de huiskamer.
Van beiden zijn er veel dingen zelf gemaakt.


Een overzichtje van de keuken.
Zelf gemaakt zijn de trap, het aanrecht en de eethoek

In de keuken zijn gehaakte gordijnen te zien die heeft een vriendin van mij gehaakt voor mij.

Ook hier in de huiskamer zijn veel zelf gemaakte dingen te vinden. O.a. de ramen en het bankstel.
Hier een duidelijker beeld van de zithoek,het bankje, het vloerkleed, de raamkozijnen en de klok zijn allemaal zelfgemaakt.

Duidelijk te zien bij deze popjes is de manier van aankleden.
Ik durf de kleding niet meer aan te raken, uit angst dat het uit elkaar valt.

 Hieronder nog een totaal overzicht van de huiskamer.





















Groetjes Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten