donderdag 22 november 2012

Muziekwinkel

14-02-2008 12:43
Muziek!
Iedereen heeft wel iets met muziek, of je houd er van of niet!

Het idee van de muziekwinkel is vanzelf ontstaan.
Eigenlijk is het door de opstelling meer een luxe kijkbak geworden.



Een groot drumstel voorin






Achter bij de trap staat een piramide met daarin swarovski muziekinstrumenten.
Die heb ik een keer in Oostenrijk gekocht tijdens een vakantie.





Op de bovenste etage staat een piano, mevrouw is er weg van


De verlichting erbij aan



Een heel ander zicht met de verlichting.

Beursaankopen voor de muziekwinkel.


Ook dit waren aankopen.









Deze swarovski muziekinstrumenten heb ik gekocht tijdens een vakantie in Oostenrijk.
We hadden een kristalmijn bezocht en tot mijn verbazing stond er op het grasveld, een beetje afgezonderd met veel verkopers erbij de Swarovski stand.
En toen ik de muziekinstrumenten zag was ik verkocht.

Groetjes Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten